Jak na to, aby vaše firma nebyla starou školou
Nevíme, zda jste si toho všimli, ale svět businessu jde neustále vpřed. Co bylo dříve reálné až za několik desetiletí, co se změny týče, v dnešní době máte dostupné již zítra. Mluvíme samozřejmě o zásadních technologických řešeních, novinkách, změnách a obratech. Všechny tyto funkční proměny obchodního světa se neodmyslitelně odráží na nás všech, kdo jsme se rozhodli být jeho součástí.
Ať už máte malou firmu o deseti zaměstnancích, která si prosperuje po svém a máte pocit, že jste tak trochu stranou toho všeho, nebo jste naopak zásadní řídící jednotkou velkého a dravého korporátního makrokosmu, pro vás všechny je důležité, nebránit se přijetí aktuální situace. Nic totiž nemůže ve větší míře ohrozit, roztřást v základech, a v některých případech i dokonce pohřbít, váš úspěšně vybudovaný firemní základ tolik, jako neochota ke změnám.
Ač se vám to zdá nemyslitelné a nepřijatelné, v určitých oblastech musíme všichni tak trochu plynout s proudem. Jinak se z nás stanou mohutné kameny uprostřed řeky a nikdy se spolu s naším těžce vybudovaným podnikáním, nepohneme z místa.
Co je zásadní pro to, abychom neusnuli na vavřínech, a naopak vyhledávali nové možnosti seberealizace a posunu našeho podnikání?
- Marketing. Jedním slovem, marketing. Pokud se domníváte, že v dnešní době nepotřebujete mít kvalitní webové stránky (nebo dokonce vůbec žádné), Facebooku se vyhýbáte obloukem a Instagram je pro vás sprosté slovo, pak jste na nejlepší cestě pohřbít svůj podnik. Nikdo vás nemůže nutit začít se v pokročilém věku pohybovat na sociálních sítích mezi mladými a teenagery, ale můžete se spojit s lidmi, kteří to rádi udělají za vás. Vaše firma tak bude více vidět a vy budete díky tomu více vydělávat.
- Logistika. Stále se trápíte s neustálým telefonováním a složitými dopravními situacemi a dalšími faktory, které nepříznivě ovlivňují vaši práci? Poraďte se s odborníky o tom, jak modernizovat logistiku .