Lead – nechte projevit zájem o vaše produkty a služby
Prodej produktů a služeb obnáší nejen samotné vystavení obsahu, nastavení cen a dalších náležitostí, ale také aktivní činnost, která se podílí na tom, aby vaše produkty a služby nakoupilo co nejvíce zákazníků. Nestačí tedy pouze čekat, až někdo projde kolem, ale chce to pořád vyvíjet aktivitu, díky které získáte mnohem vyšší počet zákazníků a klientů a tím pádem i navýšíte zisk.
Možná jste se již setkali s pojmem lead a je na čase získat o něm ještě víc informací a naučit se s ním pracovat.
Lead je totiž samotný návštěvník, který se dostane na vaše webové stránky, na kterých nachází vaše produkty a služby. A aby se k vám dostal, tak je potřebné jej k tomu nenápadným, ale přitom efektivním způsobem přinutit.
Jak takového návštěvníka získat?
Pravidelní uživatelé internetu si zajisté všimli, že reklama na ně čeká doslova na každém rohu a nutí k tomu, aby danou stránku navštívil. A právě tímto způsobem se i k vám dostává stále více návštěvníků a tím pádem zákazníků.
Mezi nejčastější způsoby patří různé online formuláře, vyskakovací okna, nabídka stažení elektronických knížek zdarma, různé odkazy na stránky či dokonce soutěže a podobně. Díky těmto nástrojům máte skvělou možnost přitáhnout na svoje stránky více návštěvníků – leadů a z nich se následně stávají zákazníci, kteří nakupují vaše produkty nebo služby.
Díky těmto nástrojům můžete také vysledovat, o co všechno má návštěvník zájem, protože kromě toho, že se třeba jen na vaše stránky podívá, tak může projevit zájem třeba o zasílání novinek nebo položit dotaz na zákaznickou podporu a podobně. A vy tak máte už jen krůček k tomu, abyste svého potencionálního zákazníka mohli oslovit.
I v tomto případě hraje vysokou roli kvalita jak samotného návštěvníka, tak i samotného způsobu upozornění na vaše www stránky a tím pádem i produkty a služby.